Dieta i ćwiczenia na płaski brzuch – Nowa książka

Płaski brzuch nie musi być wyłącznie niespełnionym marzeniem. Za pomocą odpowiedniej diety oraz specjalnie dobranych ćwiczeń możesz poprawić jego wygląd. Wreszcie kupisz takie ubrania, jakie chcesz a nie takie, które skrywają niedoskonałości sylwetki. Ważne jednak, by postawić na zdrowe odchudzanie i racjonalne podejście, a nie na kolejną dietę cud i wyczerpujące treningi, które rzucisz po tygodniu.

jak zrobić płaski brzuchTa książka zaktualizuje twoją wiedzę na temat odchudzania, liczenia kalorii, ćwiczeń i zdrowej diety. Pomoże ci wybrać sposób żywienia odpowiedni dla ciebie i uniknąć popularnych błędów, które bywają przyczyną niepowodzeń w staraniach o zgrabne ciało.

Ponieważ wierzę, że specjalista powinien trzymać się swojej działki, a nie być ekspertem od wszystkiego – do napisania części treningowej zaprosiłam doświadczoną trenerkę i instruktorkę fitness.

Joanna Zając-Borowicka przybliża w niej budowę i funkcjonowanie mięśni naszych brzuchów oraz prezentuje bezpieczne i skuteczne ćwiczenia na ich wzmocnienie.

Obie zgadzamy się, że zdrowe odchudzanie i ćwiczenia powinny być dostosowane do ciebie, twoich możliwości i trybu życia. Nie zaproponujemy ci czasochłonnych rozwiązań, karkołomnych treningów ani wymyślnych potraw, które szybko cię zniechęcą.

Zdrowe odchudzanie jest lepsze, niż dieta cud

Oprócz diety i ćwiczeń poradnik porusza też tematy, których zwykle brakuje w podobnych publikacjach. Są to zdrowie przewodu pokarmowego, rozsądek oraz samoakceptacja. Lata praktyki pokazały mi, że często osoby, które pragną schudnąć – w rzeczywistości nie mają nadmiernej masy ciała. Zrozumienie, że nie każdy będzie miał sześciopak czy talię osy jest niezbędne, by zdrowe odchudzanie było też rozsądne i dobre dla naszej głowy. Dążenie do nierealnych ideałów i wieczne wyrzuty sumienia nie są naszym celem. Stawiamy na zdrowie, umiarkowanie i dobre samopoczucie.

Skoro jesteśmy przy zdrowiu… Czy wiesz, że zbyt duży obwód brzucha może być efektem nie tylko odłożonej tam tkanki tłuszczowej? Przyczyną mogą być także uporczywe wzdęcia i generalnie problemy z przewodem pokarmowym. W jednym z rozdziałów podpowiadam, jak sobie pomóc również w takiej sytuacji.

Z książki Płaski brzuch dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o zdrowym odchudzaniu i ćwiczeniach poprawiających postawę i kształt brzucha. Dostaniesz także 50 urozmaiconych przepisów na śniadania, obiady, kolacje, przekąski i posiłki „do pudełka” z obliczonymi kilokaloriami.

Książka nadaje się zarówno dla osób początkujących i „zielonych” w temacie – a także tych, dla których odchudzanie to nie pierwszyzna.

Premiera opóźniła się przez aktualną sytuację z COVID-19, ale mamy nadzieję, że książka będzie dostępna już wkrótce 🙂 .